pondělí 23. května 2016

Jsem Salesforce Certified Administrator

Je to rok a 3 měsíce co jsem poprvé slyšela termín Salesforce. Je to rok a 3 měsíce, co jsem se rozhodla nasměřovat svou kariéru zcela novým směrem. Začínala jsem zcela od začátku, stále se učím. Začátky byly mnohdy úsměvné. Dnes s velkou pýchou oznamuji světu, že jsem složila zkoušku a stal se ze mě Salesforce Certified Administrator.

A co chystám dále? Dovést k úspěšnému konci pár rozpracovaných mini projektů. Vylepšit mluvenou angličtinu.

V nejbližších týdnech zahájit nové mini Salesforce projekty a od září 2016 bych velmi ráda přijmula dlouhodobější pracovní nabídku.

Děkuji Robert Srna za důvěru v mé schopnosti. Děkuji Aleš Jeník za příležitost vyzkoušet si Salesforce v praxi. Děkuji Zdeněk Pejcel za morální podporu. Děkuji i všem kolegům, kteří byli ochotni se mnou diskutovat na téma Salesforce.

Žádné komentáře:

Okomentovat