pondělí 4. ledna 2016

Předvánoční zábava se Star Wars

Ve čtvrtek 17.12. 2015 se objevil nový Salesforce Trailhead – Build a Battle Station App. A protože celá rodina netrpělivě očekávala nový díl Hvězdných válek, tak proč si nezkrátit čekání a nepustit se do challenge na toto téma?

Úkolem bylo vytvořit aplikaci, která bude shromažďovat data o výstavbě nových bojových stanic.
Takže, stavíme bitevní stanice. To je náš hlavní objekt, kde sledujeme stav projektu. V dalším objektu Zdroje evidujeme počet pracovníků na stavbu a čas, na který jsou na projekt přiděleny.
Posledním objektem budou Dodávky. Zde sledujeme zásoby a vybavení k vybudování stanice. A jejich náklady. Vyřádila jsem se ve výbavě zbraněmiJ

Během dalších úprav aplikace jsem využila vzorce, validační pravidla, pro automatizaci procesu jsem si pohrála s process builderem. Jak už to bývá, samozřejmostí jsou reporty a dashboardy.
Zopakovala jsem si úpravu Salesforce1 Mobile - page layouts, compact layouts, and global actions.
Stále jsem čekala, kdy přijde nějaký zádrhel. A ona to byla pohodová challenge, jen na pár hodin.

Hlavním přínosem této challenge pro mě bylo, že jsem si konečně zprovoznila Salesforce 1 Mobile! Jasně, dle pokynů jsem si měla operativně na cestách vesmírem kontrolovat stav výstavby jednotlivých bojových stanic. Ano, běhám po Praze, přehled bych mít měla. Ale přece jen si hlavní nabídku trochu zmodifikuji:)



Hana Srnová

Žádné komentáře:

Okomentovat