středa 20. ledna 2016

Efektivní multi-kanálový e-commerce

20.1. 2016 jsem se zúčastnila Morning talku na téma vícekanálového zacílení na zákazníka. Pořadatel: DataScript s.r.o.
Přednášející: Jan Chalas a Vojta Knězů.

Obsahem přednášky byla zejména problematika lepší identifikace svého zákazníka, přesnější zacílení na jeho potřeby. Umět zákazníka správně oslovit s tou správnou nabídkou. Jaké informace o zákazníkovi shromažďovat, v jaké fázi. Neshromažďujete více informací než je zákazník ochoten poskytnout? A naopak, máte dostečné informace? 

Zákazník používá vícekanálovou komunikaci – dokážete identifikovat, že jde o stejného zákazníka, jestliže použije email, telefon, webový formulář?

Během 2,5 hodinové přednášky jsme se dotkli i tématu bezpečnosti dat. Uvědomili jsme si některé rozpory – např. proč obchodník po nás vyžaduje adresu, když si zboží chceme vyzvednout osobně?


Přínos: přednáška byla velmi zajímavá a inspirující. Pro sebe, vidím využijí zejména v oblasti leadů, marketingových kampaní. Pootevřela mi vrátka do další dimenze obchodního procesu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat