20.1. 2016 jsem se zúčastnila Morning talku na téma vícekanálového
zacílení na zákazníka. Pořadatel: DataScript s.r.o.
Přednášející: Jan Chalas a Vojta Knězů.
Obsahem přednášky byla zejména problematika lepší
identifikace svého zákazníka, přesnější zacílení na jeho potřeby. Umět
zákazníka správně oslovit s tou správnou nabídkou. Jaké informace o
zákazníkovi shromažďovat, v jaké fázi.
Neshromažďujete více informací než je zákazník ochoten poskytnout? A naopak, máte
dostečné informace?
Zákazník používá vícekanálovou komunikaci – dokážete identifikovat,
že jde o stejného zákazníka, jestliže použije email, telefon, webový formulář?
Během 2,5 hodinové přednášky jsme se dotkli i tématu
bezpečnosti dat. Uvědomili jsme si některé rozpory – např. proč obchodník po nás vyžaduje adresu, když si
zboží chceme vyzvednout osobně?
Přínos: přednáška byla velmi zajímavá a inspirující. Pro
sebe, vidím využijí zejména v oblasti leadů, marketingových kampaní.
Pootevřela mi vrátka do další dimenze obchodního procesu.
Žádné komentáře:
Okomentovat